عناوین مهم :
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 15:14

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
شستا سهامی پرطرفدار با ارزش ذاتی ۱۶۲ تومان هوش مصنوعی نتیجه دربی ۱۰۲ استقلال و پرسپولیس را پیش بینی کرد شهردار تهران: اطلاعات شهرداری در کدال قرار می گیرد امضایی تفاهم‌نامه‌ مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، سازمان بورس و بانک شهر ترخیص ۴۸ ساعته آمبولانس‌های وارداتی برداشته شدن الزام ثبت رسمی نقل و انتقال خودرو امیرعبداللهیان در دومین روز حضور در ژنو و هشدار درباره طراحی‌های رژیم صهیونیستی برای کوچاندن فلسطینی‌ها تسلا از نسل دوم ربات انسان‌نمای خود با نام «اپتیموس» رونمایی کرد قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه۲۳ آذر ۱۴۰۲/ جدول حاشیه دربی ۱۰۲| دلالی که بلیت دربی را ۴ میلیون فروخت هزینه اضافی در معاملات خودرو آمریکا حذف شد قیمت گوشت قرمز سر به فلک کشید! برگزاری نشست پرسش و پاسخ آنلاین مدیران مخابرات با سهامداران باز هم افزایش قیمت مرغ | قیمت مرغ تا کجا میرود؟ سود خالص بانک پاسارگاد در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ افزایش ۵۵ درصدی کرد مطالبات جاری و غیرجاری بانک ایران زمین طی سال‌های اخیر کاهش مستمر داشت از بازار خودرو چخبر | قیمت خودرو در ۲۳ آذر تورم نقطه‌ای در ۸ ماه اخیر کاهش ۱۶.۳ درصدی داشت | فیلم جزئیات قیمت انواع ارز در بازار آزاد
پر بازدید ها
همه چیز درباره مالیات طلا / برای خرید طلا این مطلب را بخوانید لوران کانته فیلمساز فرانسوی برنده نخل طلا و سزار درگذشت تعطیلی آخر هفته به شنبه نزدیک شد؛ اعلام موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه «بی‌بدن» در استانه توقیف ؛ خانواده غزاله شکور و آرمان عبدالعالی معترض فیلم «بی‌بدن»شدند در تهران 300 میلیون تومان برای رهن و اجاره مسکن کافی است + جدول منطقه و قیمت‌ها علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی چرا اینترنت من زود تمام می‌شود؟ پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد آخرین قیمت خودرو‌های داخلی امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ثبات قیمت خودرو در آخرین روز هفته قیمت سکه و طلا جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول دانستنی‌های مهم درباره مزایا و معایب استفاده از سشوار برای سلامت مو قیمت طلا و سکه بر سرازیری سقوط روش ادمین ها برای جذب فالوور واقعی شیوه جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد همه بیمه شدگان تامین اجتماعی بخوانند

ابلاغ دستورالعمل تازه به واحدهای بانک ملی ایران


ابلاغ-دستورالعمل-تازه-به-واحدهای-بانک-ملی-ایران
دبیرخانه کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک ملی ایران برای مقابله با موج چهارم شیوع بیماری کرونا دستورالعمل ویژه ای را به شعب و واحدهای این بانک ابلاغ کرد.

به گزارش الفباخبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این دبیرخانه تاکید کرد که با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیز لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای آمادگی در برابر موج چهارم کرونا، الزامات تازه ای را برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس ابلاغ می کند.

بیشتر بخوانید:

بر این اساس استفاده اجباری از ماسک برای همکاران همه واحدهای بانک الزامی است و ضمن رعایت اصل تکریم ارباب رجوع، از ارائه خدمت به مراجعین بدون ماسک اجتناب خواهد شد. استفاده مستمر از مواد ضدعفونی کننده و پاکسازی متناوب سطوح، تبدیل سیستم نوبت دهی مشتریان از حالت دستی به پدالی، بهره گیری از دستگاه های پدالی و یا افشانه های دستی حاوی محلول ضدعفونی کننده برای نظافت دست ها، به تعلیق درآمدن جلسات غیرضروری و برگزاری آن به صورت مجازی و استفاده از کفپوش آغشته به محلول ضد عفونی کننده جهت گندزدایی کفش های مراجعین در مبادی ورودی واحدها از جمله دیگر الزامات است.

هیه و توزیع اقلام بهداشتی دارای استاندارد و با کیفیت و نیز عدم استفاده از وسایل مشترک نظیر خودکار، مهر نماز، استامپ و ... به همه واحدهای بانک ملی ایران ابلاغ و تاکید شده است که میز خدمت در مبادی ورودی برای پاسخگویی موثر به ارباب رجوع و صیانت از حقوق مشتری باید مستقر شود.

ایجاد تهویه مناسب واحدها از طریق گردش هوا با بازکردن پنجره ها و استفاده از هواکش، رعایت فاصله گذاری اجتماعی دو متری در سالن کارکنان و مشتریان از طریق علامتگذاری با حذف برخی صندلی ها و نیز تعبیه وسایل حاوی مایع ضدعفونی کننده، دستمال کاغذی و سطل زباله در مجاورت آسانسورهای واحدها از دیگر الزامات واحدهای بانک در دوره زمانی کنونی است.

در این ابلاغ همچنین بر لزوم جداسازی فضای سالن مشتریان از باجه های بانکداران با نایلون ضخیم و یا نوارهای ایجاد فاصله و نیز نصب پیام برای آگاهی کارکنان و مشتریان در خصوص نحوه پیشگیری و مقابله با شیوع این بیماری و نیز ترویج استفاده حداکثری از ظرفیت بانکداری الکترونیک و مجازی به منظور عدم مراجعه حضوری به شعب تاکید شده است.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 02 اسفند ماه 1399 - 12:33
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت